Justins Sverige besök

Okej, det här kommer bli långt.. Men here we go!

Som det flesta redan har hört så planerar Justin Bieber ett Sverige besök, i Stockholm såklart. Dessvärre kommer han tyvärr inte ha någon konstert ''/ Men det sägs att han kommer att vara nånstans ( tydligen Hovet i Stockholm )
och signera några skivor och köra några låtar.. När han kommer är inte bestämt, troligen kommer han den 11 maj!
Så se till att vara hemma! Jag har också hört att han kommer bo på Järva Krog Hotell.. liksom WHOT!?
Järva Krog..? Seriöst? Varför inte Grand Hotel eller nåt(?) Jaja, det kan ju vara ett rykte.. Men sedan har jag också hört att han kommer besöka bl.a Bingolotto (?), Förkväll ( okej ) Och The Vioce! Jag hade trott att han skulle haft väärsta konsterten och bo på Grand Hotel och besöka typ.. nåt mer.. Inte Bingolotto! Somsagt, det kan ju vara ett rykte. Men huvudsaken är ju att han överhuvudtaget kommer hit! Till lilla Sverige :) Kommer gråta.
Och oroa er inte! Ni kommer inget missa om hans sverige besök här inte! Här ska bloggas ;) Både jag och Ebba ska bättra oss!
Men det var inte det vi skulle prata om. Men ja, det var väl inget mer.. Hm.. HEMLIGHETEN, kommer snaaart.. Har varit lite problem osv. Men nu vet ni iallafall om Justins besök i Sverige, Gud vad roligt! Kommer ju defenitivt gå!
Jag hoppas vi ses där! :) Nu ska jag blogga lite mer, snackar med Ebba också :) Om bloggen och Justin såklart, det är för det mesta vi snackar om nu för tiden ;) Vi hörs! Loveu Biebers <3
/ Rebecca Bieber
Jag älskar dig <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0