Rebecca bloggar !

Hejsan Biebers :) Förlåt att jag inte har bloggat alls ''/
Men det som har hänt ska förhoppningsvis utredas imorn.. Ja, men berättar allt nån annan gång.
Varför bloggar inte Rebecca så bra längre??

Jo, det är för att, om 19 dagar ska jag flytta, med min familj såklart!! Men då blir det inte så mycket bloggning eftersom jag ska liksom packa, städa och ditt och datt :P Hahah.. men ja, vi hörs!
När allt är uträtt kommer en HET nyhet om Justin... &... MIG, oss. TILLSAMMANS! :D Kul va?
kom tillbaks imorn så får nu veta ;)
Translation: Hello Biebers :) Sorry that i didn't blogged at all ''/ *stavning*
About what happen is gonna hopfully get good tomorrow.. Yeah, but I tell you that some other time.
Why doesen't Rebecca blog that good anymore?

Cuz, in 19 days, I'm gonna move! With my family ofc! Tell u later..
When everything is good between the girls I'm ''fighting'' with, It comes some HOT news about Justin.. & ME, us. TOGHETER! Funny huh?
Come back tomorrow and you get to know ;)

Ursäkta min engelska..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0