The Secret!

Innan ni läser!! Ingenting är bestämt än! Okej?
Okej, hihih! Min kompis sysslings bästa kompis är tillsammans med Justins barndomsvän :)
Och när han kommer till Sverige så ska Elin och hennes syssling kanske då få träffa honom privat!
Egentligen skulle jag ha fått följa med, men det blir för många & då sa min kompis: Om det nu går att jag träffar honom, så kan jag ringa dig så får du prata med honom i telefon!
Fatta!! AAH! det betyder då att JAG, lilla JAG !! Ska kanske få prata med självaste JUSTIN SNYGGASTE BIEBER I TELEFOOOON! :) Jag är sååå lycklig! EEEEEP!! Men somsagt är ingenting bestämt.. ''/ men man får ju alltid hoppas!
Om jag får säga det själv så tror jag att det kommer gå! Hahah! Herrejustin, jag kommer börja gråta :'(
Men vad ska man göra..? Men nu vet ni hemligheten iallafall :) Loveu!
xoxo/ Rebecca Bieber <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0